Bij iedere steen krijg je een beschrijving, een A6 met beschrijving van de werking en schoonmaak en onderhoud.

de sluitingen aan de stenen zijn bedoeld voor normaal menselijk gebruik.
Wil je voor je huisdier een steen dan kan je een speciale sluiting krijgen
speciaal voor kleine middel en grote honden of voor poezen en andere kleine dieren.
neem hiervoor even contact op met Lumeriawinkel
info@lumeria.nl
Lumeria geeft geen garantie wanneer een steen gebruikt wordt wat alleen voor normaal menselijk gebruik is gemaakt en niet voor dieren.


Wil je een print van een collage met beschrijving dan kan dit tegen vergoeding.
Je kunt heel makkelijk de collages opslaan in je afbeeldingen om ze te bewaren.
rechtermuisknop en dan afbeeling opslaan.
Lukt dit niet dan kan ik altijd even de afbeelding mailen.



 


Weergave:
 


Bezig met laden...

Geef bij armbanden altijd je maat door zodat je een passende armband krijgt 






| Meer

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Retouren 
Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier
  • Binnen 14 dagen
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bank gegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK 01111376

NL109532533 B01

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met uw pakket in te pakken, of andere mooie artikelen te maken.
Of wellicht ben ik onderweg en kan ik niet de telefoon opnemen.

Ik wil u vragen om de moeite te nemen mij een email te sturen via info@lumeria.nl
of mij een sms of Whatss app te sturen.
Via een een bericht via Whats app kunt u ook makkelijk een foto meesturen en kenbaar maken hoe ik u het beste kan helpen.

0610383547
of via een bericht op mijn facebook pagina zal ik ook snel een antwoord op uw vraag kunnen geven.
alvast vriendelijk bedankt.

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.