Gratis bij elke bestelling een cadeautje van Lumeria
Klantenservice Lumeriawinkel /

FAQ - veel gestelde vragen

Hoe pas ik de kortingscode toe?
U heeft artikelen in uw winkelmandje gedaan. Nu kunt u betalings kiezen. Onder de betaling ziet u een vakje Actie of kortingscode Voer daar uw kortingscode in: Heeft u een kortingsbon gekregen waar op staat Ordernummer = kortingscode Dan voert u uw laatste ordernummer in die u van mij heeft ontvangen. Deze kortingsbon is beperkt geldig let even op de datum Klik op voeg toe en de korting wordt toegepast. Heeft u nog vragen ? Stel ze gerust info@lumeria.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Lumeria verzend via Postnl.
De levering zal doorgaans binnen 24-48 uur plaatsvinden.
Let op bestel je iets op vrijdag want niet voorradig is dan bestelt Lumeria dit gelijk maar kan het pas de volgende week donderdag en vrijdag geleverd worden omdat Lumeria pas op dinsdag of woensdag de bestelling geleverd krijgt.
De koeriers zijn gewoon niet sneller omdat de maandag afvalt.
Duurt het iets langer dan informeert Lumeria u gelijk na het plaatsen van de bestelling en geef ik een tijdsindicatie aan.
Dit is vaak 2-3 dagen.

Er ontbreekt wat in mijn pakket.
Kijk goed of het ergens in het verpakkingsmateriaal zit. Soms is het klein en kan je het niet goed vinden in de papiersnippers die Lumeria gebruikt.
Nog steeds niet gevonden? 
Dan even een app bericht of een email met vermelding van je ordernummer en wat je mist.
Het kan zijn dat ik je een mail heb gestuurd waarbij ik vermeld dat je een backorder hebt. 

WhatApp is makkelijk en je kan gelijk een foto sturen 
Mijn WhatsApp kan je bereiken op: 
0610383547 geef even naam en ordernummer.

Ik heb een artikel ontvangen maar het is gebroken of beschadigd.
Maak even een foto en stuur mij deze via WhatsApp of email.
WhatsApp 0610383547
Het artikel zal worden vervangen en is dit niet mogelijk dan het geld retour.

Hoe kan ik betalen?
Lumeriawinkel werkt samen met https://www.mollie.com/nl/consumers mollie payments.
Via de link geeft mollie antwoord op veel vragen zoals:
Waarom staat op mijn afschrift mollie payments? Ik heb bij Lumeriawinkel gekocht.
Antwoord Mollie:
Mollie verwerkt betalingen voor webshops. Je kunt ons zien als een tussenpersoon; wij zorgen ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar de webshop gaat. Omdat wij het betalingsproces uit handen nemen voor de webshop, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan.

Ook kan je via de link je transactie terug vinden. 

Via Mollie lopen de 
Ideal, bancontant, KBC, Creditcards en Klarna achteraf betalen. 
Veilig en vertrouwd betalen.

Kan ik met acceptgiro betalen?
Voor het achteraf betalen zoals het betalen met acceptgiro kan je gebruik maken van KLARNA achteraf betalen.
Deze transactie verloopt via Mollie en is makkelijk en handig in gebruik.
Je vult je winkelwagentje, selecteert Klarna achteraf betalen.
Klarna moet de betaling goedkeuren, en zodra dit gebeurt is dan kan je binnen 2 dagen je bestelling verwachten. 
Je betaald daarna via je speciale Klarna account de bestelling. Je hebt hiervoor 2 weken de tijd. 
Ook kan je het binnen 2 weken terug sturen dan hoe je niks te betalen. 
Klarna achteraf betalen is tot nu toe gratis  bij Lumeriawinkel.
Wel graag alleen gebruiken voor bestellingen boven 20 euro.
Waarom? Omdat het voor Lumeria veel geld kost ongeveer 2 tot 5 euro per order.

Levering buitenland - o.a. Belgie
Voor verzending naar het buitenland zoals België gelden andere tarieven dan voor Nederland. De verzending gratis vanaf 50 euro geld ook voor Belgische zendingen. Om u een indicatie van de kosten te geven: een zending binnen Nederland kost Lumeriawinkel €5.80 een zending naar Belgie of ander Europees land kost Lumeria €9.25 Deze bedragen zijn exclusief de BTW Voor Belgische zendingen rekent Lumeriawinkel een tarief van €7.95 boven €50. gratis verzending. Lumeriawinkel kan niet goedkoper zijn met de verzendkosten ik hoop dat u hiervoor begrip heeft.
Ieder pakket is verzekerd en voorzien van track en trace.

Verzendkosten:
Lumeriawinkel rekent tot een order van €50.00 €4.95 verzendkosten. ook voor orders met een lagere bestelwaarde. 
Het bedrag van €4,95 is een tegemoetkoming  in de verzendkosten die lumeria heeft.
Voor een kleine order moet Lumeria ook net zoveel handelingen doen en kosten de transacties soms meer geld dan voor een grote order. Lumeria is blij met alle ordes! Klein en groot.
Om ervoor te zorgen dat het rendabel is om ook de klanten voor een klein orderbedrag tot 15 euro te laten bestellen, betalen en versturen moet 4,95 verzending worden betaald.
Lumeria verzend alles met track en trace en in stevige brievenbus doosjes zodat jij je artikel onbeschadigd ontvangt. 
Vanaf 50 euro zijn de verzendkosten gratis. 

Waarom geen lager bedrag voor Brievenbuszendingen?
Omdat Lumeria alles in kartonnen brievenbusdoosjes doet, zonder platsic en met betere bescherming. Duurzaam en netjes. Iedere brievenbuszending kost 4 euro ex btw, dit is wat postnl mij in rekening brengt.  

 


Weergave:
 


Bezig met laden...

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Retouren 
Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier
  • Binnen 14 dagen
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Artikelen die teruggestuurd worden zonder dit formulier, of zonder overleg worden 6 maanden bewaard.
Je hebt 6 maanden de tijd om alsnog het formulier op te sturen met juiste naam, bankrekeningnummer en ordernummer.
Na 6 maanden zal er geen behandeling meer plaatsvinden van de teruggestuurde producten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria - Klaske Goedhart-Laanstra

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bankgegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK: 01111376

BTWNummer: NL001456342B23

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met je pakket in te pakken
of ik geef een advies gesprek of ben bezig een inspirerende workshop te geven.
Stuur mij een WhatsApp bericht op 0610383547. 
Graag even je naam en ordernummer vermelden.

Alle bedragen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.