Gratis bij elke bestelling een cadeautje van Lumeria
Klantenservice Lumeriawinkel /

Wie is Lumeria?

Lumeria is Klaske Goedhart
Een Friese onderneemster die vanaf 2005 als ondernemer bezig is.

Ik ben nu 48 jaar en moeder van een zoon van 23.
Getrouwd met een fantastische man waarmee ik graag op de motor Nederland verken.
Samen met Harrie de motormuis beleven we leuke avonturen.
Wij vinden het belangrijk om ook voor de maatschappij iets goed terug te doen.
Mijn man en ik doen daarom met Harrie leuke posten op Instagram en op zijn eigen website vertelt hij over onze avonturen. Elke kilometer die we reizen gaat een bedrag naar het Kinderhospice Binnenveld te Barneveld. Onderaan de link voor Harrie.

Voor mijn leven en mijn webshop is het mijn doel dat ik mensen kan laten voelen dat het leven ook leuk kan zijn. Hoe bereik je een gelukkig en leuk leven?

Mijn motto en slogan is "Happiness of Life"
Iedereen mag en kan gelukkig zijn. 

Op mijn webshop bied ik producten aan die je kunnen helpen om dat in jouw leven ook te ervaren.

Lumeria werkt met energie op vele vlakken.
Vele producten die energie verhogen en je ook leren wat deze energie is.
Heb je vragen over de spirituele producten dan kan je mij even vragen wat het betekent.
Geen enkele vraag is vervelend en domme vragen bestaan niet.

Welke soorten producten heeft Lumeria:
Producten die je wijsheid verrijken zoals boeken en cursussen.
Producten die je mooier maken en je dichter bij je geluk kunnen brengen.
Sfeer producten om jouw huis af te stemmen op jouw energie en geluk.

Lumeria is uitgever
Dit betekend dat boeken die aangeboden worden door Lumeria geschreven en uitgegeven zijn.
Ben jij een leuke schrijver of schrijfster dan kan Lumeria ook jouw boek uitbrengen.

Lumeria maakt Lumeriadesign producten.
Kristallen decoraties, sieraden en edelsteenproducten maakt en ontwerpt Lumeria zelf in haar atelier in Noardburgum.

Lumeria maakt geurproducten zoals de Engelen olie en de roomspray.
De fijne en goede etherische olie en opgeladen water zorgen voor een energetisch helend product.

Garantie op jouw sieraad
Vroeger toen ik zelf artikelen zocht en mooie armbanden tegenkwam vond ik het zo jammer dat ze niet op maat gemaakt waren en bij het aanschaffen weet je ook dat het elastiek snel stuk gaat.
Toen ikzelf met de verkoop begon was het voor mij belangrijk dat ik een product verkoop waar de klant echt een goede ervaring mee heeft.
De juiste maat, en de beste materialen.
Elastiek wat ondanks het vele dragen echt wel lang meegaat.
Lumeria geeft de garantie dat je altijd je armband gratis mag laten rijgen.
Zijn er steentjes weg dan kan voor een klein bedrag de armband weer compleet gemaakt worden.

Lumeria importeert zelf sieraden en stenen uit de hele wereld.
Elk sieraad zal eerst worden gereinigd en energetisch worden opgeladen.
Pas nadat het product schoon, opgepoetst en de Blije Lumeria uitstraling heeft mag het verkocht worden.

Lumeria koopt artikelen in bij een paar bedrijven.
Het hangt ervan af hoe het bedrijf te werk gaat met alles waar Lumeria ook voor staat.
Fair trade producten uit Nepal, dit bedrijf heeft eigen dorpen en elke order geeft Lumeria een donatie. Producten die je ook in de wereldwinkel vindt.
Lumeria vindt het belangrijk dat de producten goed zijn, het gevoel maar ook de fabricage moet goed zijn en aan alle wettelijke eisen voldoen.

Lumeria doet alles zelf!
De webshop beheren, jouw bestellen in ontvangst nemen en ervoor zorgen dat het als een cadeautje verpakt wordt en overdracht naar Postnl voor verzending naar de nieuwe eigenaar.

Heb je vragen dan kan je heel makkelijk mij vragen stellen, afstemmen om de juiste bestelling te plaatsen.
Het geven van een leuke ervaring is erg belangrijk voor mij.
Als jij een pakketje ontvangt is het belangrijk dat jouw gevoel goed is.
De verpakking ziet er goed uit, Lumeria gebruikt nieuwe dozen.
De opvul materialen zijn van papier of van hergebruikte plastic vullingen die ik in de leveringen van de groothandels ontvang.
Deze worden hergebruikt.
Lumeria zal ervoor zorgen dat je pakket zo klein mogelijk zal worden verpakt zodat het milieu gespaard wordt.

Alle producten zoals boeken, flyers en kaarten worden gedrukt op FSC goedgekeurd papier bij een drukker die ook aan CO2 uitstoot denkt.
Op deze manier zorgt Lumeria ervoor dat op alle fronten er een goed pakket jouw kant op komt.

Wil je meer van mij weten?
Kijk dan op www.facebook.com/lumeriawinkel
Ik maak vaak leuke live filmpjes en dan kan je me ook gelijk een vraag stellen.

Ik wens je veel winkel plezier.
Groeten Klaske Goedhart – Lumeria
WhatsApp voor vragen 0610383547
Website Harrie Motormuis:
https://www.harrie-motormuis-avonturen.nl/




En Harrie:
Klik op zijn afbeelding om naar zijn eigen website te gaan.



| Meer

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt.
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier.
  • Binnen 14 dagen.
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • Is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Artikelen die teruggestuurd worden zonder dit formulier,
of zonder overleg worden 6 maanden bewaard.
Je hebt 6 maanden de tijd om alsnog het formulier op te sturen met juiste naam, bankrekeningnummer en ordernummer.
Na 6 maanden zal er geen behandeling meer plaatsvinden van de teruggestuurde producten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria - Klaske Goedhart-Laanstra

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bankgegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK: 01111376

BTWNummer: NL001456342B23

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met je pakket in te pakken
of ik geef een advies gesprek of ben bezig een inspirerende workshop te geven.
Stuur mij een WhatsApp bericht op 0610383547. 
Graag even je naam en ordernummer vermelden.

Alle bedragen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.