Gratis bij elke bestelling een cadeautje van Lumeria
Lumerias-Workshops-&-Cursussen
Lumeria geeft op diverse manieren les.
  • Cursus bij Lumeria in het Atelier
  • Cursus weekenden op locatie
  • Cursus online
  • Cursuspakketten waarbij je zelf gaat leren
  • Workshops in het atelier
  • Webinars via Zoom
Workshops en Webinars zijn korte cursussen van 1 dagdeel.
Cursussen zijn vaak meedere dagdelen. 

Online cursussen en workshops:
Leuke webinars en cursussen in je eigen tempo ondernemen.
Met ondersteuning.
Kies voor groepen op Telegram of Whatsapp.
Je ontvangt links naar youtube om de webinars te zien.
Live webinars en ondersteuning.
Je kan onbeperkt lid blijven als je online deelneemt.
Het is wel noodzakelijk dat je binnen 3 maanden nadat je het pakket hebt aangeschaft lid te worden van de groep.
Na drie maanden is de link verlopen.
Je hebt na aanmelding onbeperkt toegang tot de groep.
Je kan dus elk jaar nieuwe filmpjes vinden en altijd de mogelijkheid om vragen te stellen en hulp te krijgen bij de lesstof.

Cursussen en workshop  bij Lumeria:
Je ontvangt koffie, thee, water en lekkers tijdens de cursus/workshop.
Bij aanmelding ontvang je een bevestiging en krijg je kort van te voren een routebeschrijving. 
 




| Meer

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt.
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier.
  • Binnen 14 dagen.
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • Is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Artikelen die teruggestuurd worden zonder dit formulier,
of zonder overleg worden 6 maanden bewaard.
Je hebt 6 maanden de tijd om alsnog het formulier op te sturen met juiste naam, bankrekeningnummer en ordernummer.
Na 6 maanden zal er geen behandeling meer plaatsvinden van de teruggestuurde producten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria - Klaske Goedhart-Laanstra

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bankgegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

Belgische klanten maken orderbedrag over op:
Iban: NL26 ASNB 0267496818 
K.Goedhart-Laanstra
ovv ordernummer

KVK: 01111376

BTWNummer: NL001456342B23

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met je pakket in te pakken
of ik geef een advies gesprek of ben bezig een inspirerende workshop te geven.
Stuur mij een WhatsApp bericht op 0610383547. 
Graag even je naam en ordernummer vermelden.

Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies