Gratis bij elke bestelling een cadeautje van Lumeria
Klantenservice Lumeriawinkel / FAQ - veel gestelde vragen /

Vraag: Kan ik ook reserveren of een pakket verzamelen?

(Artikelnr: )
€ 0,00
Prijs per stuk
Op verlanglijst
 
Je kan bij Lumeriawinkel artikelen verzamelen.

Waarom zou je dat doen?
Stel je voor dat er een eenmalige aanbieding is die je wilt kopen maar je bent nog niet aan het verzendvrije bedrag toe.
Je kiest voor verzamelpakket en de optie afhalen
Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen.
Lumeria verstuurt je bestelling:
  • Op afroep wanneer jij zegt dat je het wilt ontvangen. 
  • Aan het einde van de lopende kalendermaand worden alle verzamelpakketten verstuurd.
  • Heb je het verzendvrij bedrag niet gehaald dan krijg je factuur van €4,95 voor de verzendkosten
  • Je kan met Lumeria aan het overleggen of je het nog wat langer mag laten staan.
Zo kan je optimaal gebruik maken van acties, kortingscodes en verzamel je een leuke doos spullen.
De klanten zeggen vaak dat het voelt als een cadeautje omdat ze soms al vergeten zijn dat ze het besteld hebben.

Voorwaarde is dat je gelijk betaald, Klarna achteraf betalen kan in deze optie niet omdat Lumeria pas na levering het bedrag ontvangt.

Hoe vul je verzamelpakket in:

Je hebt je mandje gevuld, je selecteert verzenden of afhalen.
Dan voeg je kortingscode toe.
En gaat naar de volgende pagina.
Hier zie je in het midden van de pagina afleveropties

Je kan nog je keuze wijzigen verzenden of afhalen
Onder dit kopje vind je een selectie menu.

"Kies gratis je extra service"
En dan krijg je een rijtje met als tweede keuze verzamelpakket.

Dit selecteer je en start jouw verzamelpakket.
Dit kan je doen met alle verzamelpakketten, ben je klaar met verzamelen dan doe je Lumeria een berichtje.

Of aan het einde van de kalendermaand verstuur ik het automatisch als je boven het verzendvrije brdrag bent.
Ben je nog niet aan het verzendvrije bedrag dan zal ik je factuur doen van 4,95 en komt het naar je toe.


 

| Meer


Artikelnummer

 

Verzendkosten

€ 6,95 

EAN

 

€ 0,00
Prijs per stuk
Op verlanglijst
 

Reviews

Sorteren op:

Review toevoegen

Deze review wordt niet direct geplaatst omdat deze eerst  goedgekeurd moet worden door de beheerder. Wanneer deze review goedgekeurd is, verschijnt hij op deze pagina.

Geen reviews gevonden.

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt.
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier.
  • Binnen 14 dagen.
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • Is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Artikelen die teruggestuurd worden zonder dit formulier,
of zonder overleg worden 6 maanden bewaard.
Je hebt 6 maanden de tijd om alsnog het formulier op te sturen met juiste naam, bankrekeningnummer en ordernummer.
Na 6 maanden zal er geen behandeling meer plaatsvinden van de teruggestuurde producten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria - Klaske Goedhart-Laanstra

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bankgegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK: 01111376

BTWNummer: NL001456342B23

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met je pakket in te pakken
of ik geef een advies gesprek of ben bezig een inspirerende workshop te geven.
Stuur mij een WhatsApp bericht op 0610383547. 
Graag even je naam en ordernummer vermelden.

Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies