Gratis bij elke bestelling een cadeautje van Lumeria
Sparen met Lumeriawinkel
  • Geldig voor alle orders op Lumeriawinkel, Lumeria en op bol.com
  • Exclusief verzendkosten
  • Bij bol.com orders gaat 7,50 af voor verzendkosten en commisie op bol.com verder telt het bedrag mee met de spaaractie.
  • Veilingen tellen voor 50% mee
  • Super sale telt niet mee
  • Vipklant kortingen tellen 50% mee
Voorwaarden 
Je houdt zelf je ordernummers bij, vraagt een bonnetje in de winkel en op Castlefest 2020.
Bij inlevering zal Lumeria, Klaske Goedhart een controle uitvoeren en kan er een correctie naar boven of beneden plaatsvinden.

Claim je jouw prachtige cadeau dan begin je weer met sparen en tellen eerdere bestellingen niet meer mee.

Sparen kan vanaf 31 oktober 2019 eerdere orders tellen niet mee.

Bij een order ontvang je een spaarkaart en je kan altijd nieuwe kaarten vragen.
De actie is voor onbepaalde tijd en mocht Lumeria gaan stoppen dan zal dit ruim van te voren worden kenbaar gemaakt en heb je de tijd om je tegoed te claimen.
Het is de bedoeling om minimaal 5 jaar dit spaar systeem te hanteren.

Heb je vragen?
Stel ze gerust.
 


Weergave:
 


Bezig met laden...


| Meer

Vipklant

Wil je VIPklant worden?
Meld je aan voor de nieuwsbrief 
en lees alles over de voordelen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Retouren

Retouren 
Heeft u een product wat u graag wilt retourneren?
Dan kan dat op de volgende voorwaarden

  • In de orginele verpakking onbeschadigd en ongebruikt
  • Na melding en verzenden van het retouren formulier
  • Binnen 14 dagen
  • Verzendkosten om terug te sturen zijn voor eigen rekening.
  • u ontvangt zo spoedig mogelijk uw aankoopbedrag en verzendkosten retour.
  • is uw artikel beschadigd aangekomen maak dan even foto's van het artikel en de verzendoos.

http://www.lumeriawinkel.nl/Retouren-formulier

Neem contact op via info@lumeria.nl 
en uw retour zal zorgvuldig worden behandeld.

Artikelen die teruggestuurd worden zonder dit formulier, of zonder overleg worden 6 maanden bewaard.
Je hebt 6 maanden de tijd om alsnog het formulier op te sturen met juiste naam, bankrekeningnummer en ordernummer.
Na 6 maanden zal er geen behandeling meer plaatsvinden van de teruggestuurde producten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lumeria.nl
Even een email sturen of een whats appje naar 0610383547 je kan dan ook gelijk een foto met de klacht sturen.
Heb je daarna geen goede oplossing mogen ontvangen van Lumeria dan spijt me dat zeer maar heb je nog wel de volgende mogelijkheid. Nadat je ook je klacht hebt kunnen melden bij het webwinkel keurmerk.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice

Praktijk Lumeria - Klaske Goedhart-Laanstra

Johannes Kuiperweg 21

9257 WK  NOARDBURGUM

info@lumeria.nl

Bankgegevens

Iban: NL41 INGB 0007298920

BIC : INGBNL2A

KVK: 01111376

BTWNummer: NL001456342B23

Telefonische bereikbaarheid 
Lumeria is een eenvrouw zaak en ik ben vaak bezig met je pakket in te pakken
of ik geef een advies gesprek of ben bezig een inspirerende workshop te geven.
Stuur mij een WhatsApp bericht op 0610383547. 
Graag even je naam en ordernummer vermelden.

Alle bedragen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop webshop software

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.